Tuesday, February 25, 2014

Blogger Interview: KATRINA EMMA THELIN







Hi everyone, I'm Kat! a 20 something living in Ohio. I'm currently going to school where I'm curently majoring in nursing, and my minor is in Dance and Women studies. I am actually kind of iffy is nursing, is what I really want to do, and I think I might lean towards going into Athletic Training instead. I love cats, nail polish and tea! also I love to cook and sing, and most importantly, hang out with my friends!. / Hola todos! Soy Kat! Soy una 20 tantos viviendo en Ohio. Actualmente estoy estudiando Bachillerato en enfermeria y un asociado en baile y estudios mujeres. Yo me inclino mas hacia la enfermeria. Amo los gatos, el esmalte de uñas y el te. Tambien amo cocinar y cantar y mucho mas importante salir con mis amistades.







Twitter: Katatti
Instagram: Kayayytea







Can you tell us something about your blog? 
¿Podrias decirnos algo sobre tu blog?   
My blog is just kind of, me.  I never really knew what I wanted to do with it besides talk about what I do every day and things that I find interesting./ Mi blog es como yo. Nunca supe en realidad lo que queria hacer con el excepto scribir sobre lo que hago dia tras dia, y sobre las cosas que me interesan. 
   What inspired you to start blogging? 
¿Que te inspiró a comenzar a bloggear?
I've always kind of wanted a blog about something, but I'd have to say after I saw one of my good friend, Rachael (from The Rachael Way) blog take off, I thought it would be something fun for me to do and if I had any questions, she could help!/ Siempre habia querido tener un blog de cualquier cosa, pero luego de que vi que el blog de una de mis buenas amigas Rachael crecer, pense que seria algo muy divertido para mi hacer, y si tenia cualquier pregunta ella me ayudaba.

What do you love the most about blogging? 
¿Qué es lo que máas amas de bloggear?
I love the comunity! Everyone is so supportive and that is something I think is very important in a 20 something year old girls life./  Amo la comunidad. Todos se apoyan unos a los otros y considero que eso es algo que es inportante en la vida de una chica que esta en sus 20 tantos años de edad.

where do you find inspiration for your posts? 
¿Donde consigues inspiración para tus "posts"?
My inspiration is just whatever I'm doing. If I'm cooking, I like to post about cooking, if my cats are being rediculous, I like blogging about that. / Mi inspiracion proviene de lo que sea que este haciendo en el momento. Si estoy cocinando, escribo un post de cocina, si mis gatos estan siendo cosas ridiculas, blogeo sobre eso.

How do you describe your own personal style? 
¿Cómo describirias tu estilo personal?
I'm honestly in and out of dance clases, so does yoga chic count as a style? But really, I'd say I'm pretty laid back in what I wear. I love comfort, so I'm mostly skinny jeans, a cute top and a scarf kind of girl. / Honestamente yo estoy entrando y saliendo de clases de baile, asi que lo de ÿoga chic"cuenta como un estilo? Pero enserio, yo diria que soy "laid back"con lo que visto. Amo estar comoda, asi que mayormente me veras en unos mahones skinny, una camisa bonita y una bufanda. 

what are your favorite fashion trends for Winter?
¿Cuales son tus tendencias de moda preferidas para el invierno?
I love boots. SO much / Yo amo demaciado las botas.

Where do you see your blog in the next 5 years? 
¿Donde vez tu blog en los proximos 5 años?
 One of my main  goals in the next 5 years is to finally have a chuck out of my nail polish collection swatches and reviewed on my blog. I hope that people can come to my blog and find the nail polish they've been looking for!  / Una de mis principales metas principales en los proximos 5 años es por fin poder hver una reseña de mi coleccion de esmaltes de uñas. Espero que personas puedan llegar a mi blog y encontrar el esmalte de uñas que han estado buscando.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...